شرایط و قوانین استفاده از بهسود اسپرت

قبل از استفاده از خدمات بهسود اسپورت لازم است به نکات زیر توجه داشته و به آنها پایبند باشید

لازم به ذکر است ورود به سایت بهسود اسپرت و استفاده از خدمات آن به منزله آگاهی کامل از قوانین و مقررات مندرج در این برگه می باشد. توجه داشته باشید ثبت سفارش در هر زمان نیز به معنی پذیرفتن کلیه قوانین سایت است.

خدمات و محتویات سایت بهسود اسپرت به منظور استفاده شخصی و غیر تجاری مشتریان عرضه شده است و هرگونه سو استفاده از این محتویات غیر مجاز میباشد.

استفاده غیر تجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع میباشد و در صورت تمایل به استفاده تجاری از محتویات سایت درخواست خود را از طریق ایمیل behsoodsport@gmail.com با ما در میان بگذارید.

قوانین عمومی

بهسود اسپرت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین قانون تجارت الکترونیک است و کاربر نیز موظف است تابع قوانین مربوطه باشد.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی اطلاق میشود که در بهسود اسپرت ثبت نام کرده و یا از طریق سایت اقدام به خرید و یا هر گونه استفاده دیگر از سایت کند

همچنین با توجه به اینکه بهسود اسپرت یک سایت خرده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری هر شخصی است که به مقاصدی جز تجارت و یا شغل حرفه ای به خرید کالا یا خدمات اقدام کند.

ارتباط الکترونیکی

شماره تلفن و ایمیلی که مشتری در پروفایل به هنگام ثبت نام و یا هنگام سفارش وارد میکند تنها راه ارتباطی بین مشتری و بهسود اسپرت خواهد بود و از سوی ما به رسمیت شناخته خواهد شد.

حریم خصوصی

بهسود اسپرت به هیچ وجه اطاعات شخصی دریافت شده از کاربران هنگام تشکیل پروفایل و یا ثبت سفارش را در اختیار اشخاص و یا طرفین غیر قرار نخواهد داد و همواره در تلاش است با استفاده از بروزترین ابزارهای در دسترس تا حد امکان از حریم خصوصی کاربران دفاع کند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه بجز روزهای تعطیل رسمی در ایران است و سفارش ثبت شده در روز غیر کاری، در اولین روز کاری بعد از تعطیلی پردازش و ارسال میشود. ضمنا شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز ۷ روز هفته ثبت سفارش انجام دهید.

ما نهایت دقت و تلاش خود را در ثبت، پردازش و ارسال سفارش شما انجام میدهیم ولی چنانچه موجودی محصولی به پایان برسد، حتی بعد از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ توسط مشتری، بهسود اسپرت حق کنسل کردن سفارش و بازگشت وجه به حساب مشتری را دارد و یا اینکه مشتری می تواند کالای دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به بازگشت وجه، مبلغ طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد به حساب مشتری واریز خواهد شد.

بهسود اسپورت مجاز است بدون هرگونه اطلاع قبلی ثبت سفارش و فروش محصولی خاص یا همه محصولات را متوقف کند. در این حالت سفارشاتی که از قبل ثبت شده است پردازش و برای مشتری ارسال خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه خطا در درج ارزش ریالی محصول در سایت، در صورتی که مشتری آن محصول را سفارش دهد، حق لغو سفارش توسط بهسود اسپرت محفوظ است و مشتری حق هیچگونه ادعا و اعتراضی نمیتواند داشته باشد. وجه دریافتی در اسرع وقت به حساب مشتری بازگشت داده خواهد شد.

کاربر باید دقت داشته باشد اطلاعات مربوط به هنگام ثبت سفارش را با دقت و بصورت کامل وارد نماید، در صورت ناقص بودن و یا اشتباه بودن اطلاعات بهسود اسپرت حق دریافت اطلاعات بیشتر از مشتری را دارد. در صورتی که به علت اشتباه و یا ناقص بودن اطلاعات گیرنده بسته به دست مشتری نرسد بهسود اسپرت مسئولیتی در قبال بسته نخواهد داشت.

سفارش شما در صورتی قطعی شده است که مبلغ سفارش را بصورت کامل پرداخت و شماره سفارش دریافت کرده باشید، در صورتی که مشتری سفارش خود را قطعی نکرده باشد و در زمان قطعی کردن سفارش با تغییر قیمت مواجه شود حق هیچگونه اعتراضی را ندارد.

لازم است مشتری در هنگام وارد کردن اطلاعات و آدرس هنگام سفارش نهایت دقت را داشته باشد، در صورتی که آدرس و اطلاعات تماس بصورت صحیح وارد نشده باشد بهسود اسپورت هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای ارسالی ندارد.